domingo, 15 de enero de 2012

[CAT] NOVA INCORPORACIÓ

Bona tarda!


Sóc en Robert Oblivion, i a partir d'ara em veureu fent voltes per aquí, ja sigui ajudant a en Christian amb les entrades del bloc, fent noves coses per al bloc com headers o dissenys. També faré una aplicació per a android, per a millorar la visió d'aquest en telèfons. Deixant tot això de banda també m'ho vull passar molt bé contribuint a aquest bloc i al món d'Oblivion.
 
Ara, m'han dit que he de parlar de mi, encara que sigui poc. Doncs bé, sóc una persona bastant wibbly wobbly, i m'agraden les coses aixins aixans, i també les barrim barram. Si pot ser totes juntes dins d'una gran capsa blava. Amb tot això crec que amb això ja he donat prou informació sobre mi i els meus gustos.
Així que us desitjo un bon estiu i bon any nou, i no ens deixem setmana santa...


Ens llegim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario