martes, 27 de marzo de 2012

[CAT] DISFRUTA DE L'ESPAI


ØBLIVIØN



UN CEL RERE L'ALTRE

Ja està a la venda, la nova novel·la de Francesc Miralles, la primera d'una saga que promet.
Corre, no perdis el temps, Casiopea s'amaga en qualsevol llibreria, i una aventura plena d'amor i extraterrestres.

ؠؠØ

Si encara no aquestes segur que ØBLIVIØN sigui per tu, Rebeca i Mai, et convenceran amb les seves fantàstiques ressenyes. Sento no haver portat jo una, però no sóc molt bo fent-les, encara que espero publicar-la aviat.



ؠؠØ

Felicitats Iris Lightwood, guanyadora del concurs del blog Cazadora de Palabras.

POSEER UNA ESTRELLA

Dicen que una estrella ilustra el amor.

Vive de los fragmentos, disfruta del brillo.
Una nebulosa de gas y polvo: miradas, palabras, susurros, besos y caricias. Fragmentos cálidos y densos que al unirse forman un cuerpo millones de veces más potente que el Sol. Sirio, Canopus, Rigil Kentaurus... Historias de amor. El tiempo es su gozo.

Supergigante roja, todo termina.
La gravedad de los actos interfiere entre capas azules, las desprende poco a poco y su luz perece en rojo. Cambia su color para sobrevivir de los restos; pero nunca es suficiente. Su vida se consume, se vuelve diminuta, se enfría y se torna invisible.

Un vacío con un nuevo comienzo.
El brillo retorna con fuerza, vestigio de que existió. Hipernova. Un agujero que cuela sentimientos. Gas y polvo se dispersan, su futuro: un nuevo brillo que ilumine la vida.
Y, si los actos son cuidados, el brillo tardará en extinguirse.

Si posees amor, posees una estrella.

ؠؠØ

Ara que ja ha sortit el llibre a la venda, el següent que toca esperar és la presentació en la FNAC de Barcelona amb Francesc, Irene (Birdy), Javier Ruescas (Sasha) i els editors de la novel·la. En teoria era el dijous 12 d'abril, però m'ha semblat veure en facebook el 19 d'abril. (Francesc, pots confirmar-ho?)

ؠؠØ

I de la web de Francesc, on, com ja vaig dir, no deixa de sorprendre'ns, arriba una notícia emotiva que mereix ser llegida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario